W celu umówienia się na wizytę:

  1. Przejdź do zakładki „e-wizyta
  2. Na stronie rejestracji pojawią się wszyscy nasi specjaliści z dostępnymi terminami.
  3. W celu zawężenia wyszukiwania do konkretnej specjalizacji / konkretnego lekarza, lokalizacji, czy rodzaju wizyty, wybierz odpowiednio opcje z rozwijanych list: Specjalizacje, Rodzaj wizyty, Placówka
  4. Po dokonaniu wyboru odpowiedniego terminu i lekarza, wybierz jedną z możliwych usług klikając na przycisk „zmień” pod opisem lekarza.
  5. Następnie wybierz dogodny termin wizyty klikając odpowiednio w zaproponowany kafelek najbliższej wolnej wizyty, lub kliknij przycisk „więcej godzin”, powodując wyświetlenie kalendarza z dostępnymi terminami lekarza. Dokonaj wyboru terminu i godziny.
  6. Wypełnij wymagane pola: dane, nr telefonu, email, adres, PESEL oraz opcjonalnie opis/wiadomość do specjalisty.
  7. Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go.
  8. Kliknij w przycisk „zarejestruj się”
  9. Zostaniesz przekierowany/na na stronę potwierdzającą rejestrację na wizytę. Będziesz mógł/mogła również bezpośrednio z tej strony dokonać płatności online za pomocą PayU.
    Aby wizyta została zrealizowana, wymagana jest przedpłata.
  10. Równocześnie na adres email podany podczas rejestracji zostanie przesłana wiadomość z potwierdzeniem wizyty, informacją o możliwości opłacenia wizyty przez PayU (tylko w przypadki braku wcześniejszej płatności), oraz z informacją o możliwości anulowania wizyty.
  11. Dzień przed zaplanowaną wizytą otrzymasz wiadomość SMS przypominającą o wizycie, na podany podczas rejestracji nr telefonu.